Friday, 2024-07-19, 6:01 PM
Welcome Guest | RSS

Welcome To The [A]uto [M]otive [G]odz Site & Forums

AMGMotorsports

funny music - Forum

[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
  • Page 1 of 1
  • 1
Forum moderator: B1gch0pper, Ryan  
funny music
kvDate: Thursday, 2011-02-24, 8:31 PM | Message # 1
Pro Racer
Group: Team Member
Messages: 364
Reputation: 0
Status: Offline
here is my 2 fav funny music video:

bad to the bone

and

white weddings

have fun! happy


Team Member
 
B1gch0pperDate: Thursday, 2011-02-24, 11:23 PM | Message # 2
Alien Racer
Group: Moderators
Messages: 1134
Reputation: 2
Status: Offline
Loved the cat arm wrestle in the first one, very funny... happy

Second one was just straight awesome mate! Missus being a big Billy Idol fan is gonna love this when i show it to her! wink happy


Team Member
 
SinDate: Friday, 2011-02-25, 10:37 AM | Message # 3
Alien Racer
Group: Administrators
Messages: 2442
Reputation: 9
Status: Offline
Here's 2 that make me laugh happy

Oops , I farted again

&

Fat


Team Member
 
RyanDate: Friday, 2011-02-25, 11:28 AM | Message # 4
Pro Racer
Group: Moderators
Messages: 439
Reputation: 1
Status: Offline
This is a good one :)

weird al is quite great :P


Team Member
 
kvDate: Monday, 2011-08-08, 10:08 AM | Message # 5
Pro Racer
Group: Team Member
Messages: 364
Reputation: 0
Status: Offline
http://www.youtube.com/watch?v=FjeMDvCdrtc

happy


Team Member
 
B1gch0pperDate: Monday, 2011-08-08, 11:03 AM | Message # 6
Alien Racer
Group: Moderators
Messages: 1134
Reputation: 2
Status: Offline
Awesomely rubbish! happy

Team Member
 
SinDate: Monday, 2011-08-08, 1:25 PM | Message # 7
Alien Racer
Group: Administrators
Messages: 2442
Reputation: 9
Status: Offline
Maybe that band Kv put up 2 posts ago should employ THIS GUY as lead singer

happy tongue happy


Team Member
 
kvDate: Monday, 2011-08-08, 10:41 PM | Message # 8
Pro Racer
Group: Team Member
Messages: 364
Reputation: 0
Status: Offline
happy
yeah, funny Chubby cuppy cake boy

here is another great singer
ONLY+18!!!! biggrin
"Hot Stuff" MILF:
http://www.youtube.com/watch?v=TxeI8wKvKXM

surprised :o happy
i can't stop laughing...


Team Member

Message edited by kv - Monday, 2011-08-08, 10:44 PM
 
B1gch0pperDate: Monday, 2011-08-08, 11:13 PM | Message # 9
Alien Racer
Group: Moderators
Messages: 1134
Reputation: 2
Status: Offline
Quote (Sin)
Maybe that band Kv put up 2 posts ago should employ THIS GUY as lead singer

Im sure this has been posted before but that band with your fat kid singer and this drummer! biggrin


Team Member
 
B1gch0pperDate: Monday, 2011-08-08, 11:20 PM | Message # 10
Alien Racer
Group: Moderators
Messages: 1134
Reputation: 2
Status: Offline
Quote (kv)

yeah, funny Chubby cuppy cake boy

here is another great singer
ONLY+18!!!!
"Hot Stuff" MILF:
http://www.youtube.com/watch?v=TxeI8wKvKXM

surprised
i can't stop laughing...


Oh dear... (and I dont mean the two on her coffee table)
Thats Evil, her name suits her though smile


Team Member
 
SinDate: Tuesday, 2011-08-09, 1:25 AM | Message # 11
Alien Racer
Group: Administrators
Messages: 2442
Reputation: 9
Status: Offline
Quote (B1gch0pper)
Im sure this has been posted before but that band with your fat kid singer and this drummer!


And they could be complemented by this DANCER ... totally mesmerizing good


Team Member
 
OsteriDate: Tuesday, 2011-08-09, 2:51 PM | Message # 12
Rookie
Group: Team Member
Messages: 51
Reputation: 0
Status: Offline
I put a spoon in this

Finland, as I understand ... are two versions of

http://www.youtube.com/watch?v=4om1rQKPijI

and two

http://www.youtube.com/watch?v=SEtjK5rLA3k


Team Member

Message edited by Osteri - Tuesday, 2011-08-09, 2:53 PM
 
SinDate: Tuesday, 2011-08-09, 5:14 PM | Message # 13
Alien Racer
Group: Administrators
Messages: 2442
Reputation: 9
Status: Offline
That first link you put in is exactly what i think all music in your part of the world is like

happy


Team Member
 
LuthianoDate: Saturday, 2011-08-13, 1:46 PM | Message # 14
Noob
Group: Team Member
Messages: 12
Reputation: 0
Status: Offline
LOL.... funny videos guys happy

Check it out this one...

http://www.youtube.com/watch?v=ysUjYAi0WcQ


Team Member
 
SinDate: Saturday, 2011-08-13, 3:10 PM | Message # 15
Alien Racer
Group: Administrators
Messages: 2442
Reputation: 9
Status: Offline
haha , thats a different kinda drum set happy

Team Member
 
B1gch0pperDate: Saturday, 2011-08-13, 6:55 PM | Message # 16
Alien Racer
Group: Moderators
Messages: 1134
Reputation: 2
Status: Offline
Quote (Luthiano)
LOL.... funny videos guys

Check it out this one...

http://www.youtube.com/watch?v=ysUjYAi0WcQ


Awesome stuff, love that!


Team Member
 
kvDate: Monday, 2012-10-15, 4:44 PM | Message # 17
Pro Racer
Group: Team Member
Messages: 364
Reputation: 0
Status: Offline
LOL
http://youtu.be/uinWJTruDM4
Ozzy and A-ha Mashup happy


Team Member
 
SinDate: Wednesday, 2012-10-17, 3:49 PM | Message # 18
Alien Racer
Group: Administrators
Messages: 2442
Reputation: 9
Status: Offline
Actually that ain't too bad, a bit 80's camp/gay but it does sorta work.... there's a few of those weird compilations on the internet, here's another one that seems to work somehow - it shouldn't but it does wink

F.G.T.H & Iron Maiden


Team Member
 
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Copyright MyCorp © 2024